POSTIPALVELU

Lähetä puhelimesi korjattavaksi nopeasti ja helposti ilmaisen postipalvelumme kautta! Korjaamme puhelimesi yleensä 1-3 työpäivän kuluessa.

Jos olet epävarma korjaammeko puhelinmalliasi, ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

Kun lähetät puhelimesi korjattavaksi, on tärkeää, että puhelin on hyvin suojattu pieneen pakkaukseen (esim. alkuperäispakkaukseen). On myös tärkeää, että säästät postista saamasi lähetyskuitin.

Mikäli laitteessa huomataan virheitä, joista asiakas ei ole ilmoittanut, otamme aina yhteyttä ja ilmoitamme mahdollisista lisäkustannuksista.

Maksu Klarnan kautta. Kun korjaus on valmis, lähetämme sinulle maksuohjeet sähköpostitse.

iGlobal Solution tarjoaa huolloille aina 12 kuukauden takuun.

Täytä huoltolomake ja lähetä puhelimesi korjattavaksi

LÄHETÄ PUHELIMESI HUOLTOON

Täytä oikealla oleva palvelulomake. Varmista, että täytät kaikki tiedot oikein ja kuvailet vian selkeästi.

Pakkaa laite varovasti esimerkiksi alkuperäispakkaukseen tai kuplamuovikuoreen. HUOM! Muista kirjoittaa pakkaukseen tai kirjekuoreen selkeästi etu- ja sukunimesi.

Oman nimesi lisäksi sinun ei tarvitse kirjoittaa mitään postiin jättämääsi pakkaukseen / kirjekuoreen. Sen sijaan annat postivirkailijalle vain lähetyskoodin 655074. Pakettisi lähetetään sitten automaattisesti oikealle vastaanottajalle eli osoitteeseen:

Posti iGlobal Provider Solution Ab Oy / Isokatu 18, 68600 Pietarsaari.

Asiakkaan vastuu +

Kun jätät postilähetyksen / kirjekuoren postiin, pyydä aina lähetyskuitti! Älä lähetä meille postiennakkolähetystä tai laita kirjettä postilaatikkoon. Silloin emme voi seurata toimitusta seurantanumerolla.

Meille lähetetyt laitteet ovat aina asiakkaan vastuulla, kunnes paketti saapuu Pietarsaaren iGlobal Solutionin huoltoon.

* Mikäli asiasi on kiireellinen, lähetä meille kuvat laitteestasi osoitteeseen info@iglobal.fi, jotta voimme varmistaa, että tarvittavat varaosat löytyvät varastostamme.

Asiakkaan vastuu +

Kun jätät postilähetyksen / kirjekuoren postiin, pyydä aina lähetyskuitti! Älä lähetä meille postiennakkolähetystä tai laita kirjettä postilaatikkoon. Silloin emme voi seurata toimitusta seurantanumerolla.

Meille lähetetyt laitteet ovat aina asiakkaan vastuulla, kunnes paketti saapuu Pietarsaaren iGlobal Solutionin huoltoon.

* Mikäli asiasi on kiireellinen, lähetä meille kuvat laitteestasi osoitteeseen info@iglobal.fi, jotta voimme varmistaa, että tarvittavat varaosat löytyvät varastostamme.